Tuesday, October 5, 2010

SALAM HORMAT-BANNER ONLINE STORE

Hai. Tujuan saya membuat blog ini adalah untuk menawarkan perkhidmatan yang dijalankan oleh syarikat perniagaan saya kepada para pengguna yang memerlukan. Banner Online Store adalah medium online khas untuk anda menempah, mencadangkan, menghantar design anda semua kepada saya untuk di cetak di pelbagai medium finishing mengikut kemahuan anda semua.


Dengan harga yang berpatutan - cuma RM3.00 untuk 1 kaki persegi termasuk harga design, BANNER ONLINE STORE menawarkan anda kemudahan untuk membuat tempahan banner di mana mana saja. Tambahan pula dengan kecanggihan teknologi yang semakin meluas di negara kita yang membolehkan kita melayari internet di mana mana saja, maka tiada lagi alasan kepada anda sebagai pengguna untuk mempunyai sebarang masalah untuk membuat tempahan BANNER-BUNTING-STREAMERS-BUSINESS CARD-BROCHURE-PAMPLET dan sebagainya.  Kerana kini semuanya hanyalah di hujung jari anda saja.

Anda cuma perlu buka emel, hantarkan details berkaitan informasi yang anda ingin muatkan di dalam banner tersebut, logo apa yang anda mahu gunakan dan warna apa yang ada mahukan. hantarkan kepada saya dan dalam masa 5 hari bekerja, banner anda akan sampai di depan anda. segalanya saya akan selesaikan untuk anda.

Segala pembayaran boleh dibuat sejurus melakukan tempahan dilakukan

ANDA MUNGKIN SEORANG PEGAWAI KERAJAAN - PENIAGA GERAI PASAR MALAM - KERANI DI SESEBUAH SYARIKAT ATAUPUN SIAPA SAJA ANDA YANG MEMERLUKAN BANNER ATAUPUN IKLAN UNTUK MENINGKATKAN JUALAN PERNIAGAAN ANDA. HUBUNGI SAYA JIKA ANDA MEMERLUKAN KHIDMAT SAYA.

2 comments: